Jennys pyssel & liv

Här kommer ni få ta del av mina största intressen virkning och pyssel. Men även mycket om mitt vardagsliv, vägen till vårat bröllop 2015 och mycket mera

Virkning, jönköping, kalas förberedelser.

Publicerad 2014-05-09 13:17:37 i Allmänt, familjen, virkning, vänner,

Som Rubriken lyder så virkar jag en massa på min kofta, äntligen börjar de lika nått, men de går inte fort fram.
 
Åkte med syster ner till jönköping i går, och medans hon var iväg på en sak så åkte jag till lerdalaboden och shoppade loss på garn och en stor virknål , sen åkte jag till citygross och handlade maten till i dag. 
 
PÅ kvällen kom jennie hit och fikade, vi bokade äntligen våran weekend, gud vad jag vill åka i dag:) men får glatt vänta i 2 veckor till :/. 
 
Ikväll kommer mamma, pappa och syster med familj för att fira mej:9<3, de blir varm smörgåstårta och en pavlova till efterrätt. Jag har hunnit plocka iordning här hemma lite och gjort botten till pavlovan, ska bara förberdea maten lite sen men de tar jag innan dom kommer i kväll.:)
 
slänger upp lite bilder som vanligt:) 
 
 
Koftan utan armar men en bra bit på vägen:) 
Pavolvan innan den åkte in i ugen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela