Jennys pyssel & liv

Här kommer ni få ta del av mina största intressen virkning och pyssel. Men även mycket om mitt vardagsliv, vägen till vårat bröllop 2015 och mycket mera

Virka Kofta!

Publicerad 2014-05-02 16:01:00 i Allmänt, virkning,

 Var inne i falköping och shoppade loss massa garn:O dyrt blev de:) men garnet jag köpte är ett rättvistmärkt garn från MANOS silk blend, man får en liten lapp på varje garn där det står vem det är som gjort det och företaget eller hur de var, och de garanterar att hon/han som gjort garnet får betalt för varje nystan som säljs, det är handspunnet garn med, så fin kvalité:). 
Info om garnet finns här: http://fairmountfibers.com/co-op/history-of-the-co-op
 
Jag tänkte jag skulle göra denna koftan: http://www.garnstudio.com/lang/se/visoppskrift.php?d_nr=142&d_id=6&lang=se
 
Nu ska jag sätta mej och nysta upp garnet, kommer säkert lessna ganska fort men gör på så de blir gjort:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela