Jennys pyssel & liv

Här kommer ni få ta del av mina största intressen virkning och pyssel. Men även mycket om mitt vardagsliv, vägen till vårat bröllop 2015 och mycket mera

Massa skoj!

Publicerad 2014-05-19 17:25:38 i Allmänt,

Jag är usel på att uppdatera, när jag jobbar mina 6 dagar i rad vecka så hinner man inte tänka på bloggen utan de blir att göra allt annat roligt:). 
men nu ska ni få ett inlägg!
 
Jag har hunnit måla klart en hylla och några av hyllplanen, dom sista ligger och torkar nu för att få sej en omgång färg. 
Sen har de blivit massa virkat, tror och hoppas att koftan är klar i slutet av veckan:). jag hade räknat med att de skulle at ett halvår eller nått sånt, men sitter man ett par timmar i veckan så går de fort:). 
 
I övrigt har de blivit massa jobb, går in på min 8:de natt av 9 i kväll, Har en 1 natt ledigt på 10 dagar, men ack så skönt de är att få vara ledig i slutet av veckan nu istället:) på onsdag morgon går jag av  och börjar inte förrän på söndagkväll:). 
 
På fredag åker vi äntligen iväg ner till halmstad och våran spa weekend:) <3 bara jag och jennie utan våra karlar;). 
 
Ska ta och skriva en dag om bröllopsplanerna, men de tar jag nog i slutet av veckan nu:). 
 
Jag älskar att lägga upp bilder, de säger ju mer än 1000 ord:), så här kommer en bildbomb till:D 
 
 
Hämtade hem en ny tvbänk i söndags förra veckan:) blev jätte bra:D 
 
 
Koftan, har virkat klart en arm sen denna bilden togs!
 
 
Tetris var arg för att jag tog hans sov plats och desutom inte ville kela med honom utan virkade i stället;) 
 
Elin och skatten! 
Hyllan, riktigt nöjd:D 
 
Avslutade skattjakten med glass vid gran annas stuga:D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela