Jennys pyssel & liv

Här kommer ni få ta del av mina största intressen virkning och pyssel. Men även mycket om mitt vardagsliv, vägen till vårat bröllop 2015 och mycket mera

Kalas och massa annat!

Publicerad 2014-05-04 21:56:00 i Allmänt,

Det blev inte så mycket sömn i går, efter som vi skulle ha "släkt" kalas på mats sida i går fast utan mats då. Jag va så himla trött så jag var inte så värst social, men det gick de med. 
idag åkte jag te lerdala igen och lämnade mia med familj, sen åkte jag hem och har tat de lungt nu eller lungt och lungt men ja skriver inte mer om de här, de går inte alltid så bra men vi ses i morgon i stället för idag och du vet vem du är:P, <3. 
 
Jag släppte 2 tunga stenar från mitt hjärta i dag med, som har vart där i ca 3 år,  känns skönt att kunnat ventilera lite och få allt utrett från min sida, nu börjar vi om på ny kula igen:) <3. Tack<3. 
 
Och tack för dom fina presenterna jag fick, fick ett blomsterarrangemang av mats mamma och syster, sen ett presentkort på h&m av mia med familj, de är behövligt nu när kläderna börjar bli förstora i storleken.:), kan skriva om min viktresa en annan dag. 
 
Nep virkning står på schemat nu tills jag ska jobba.
 kommer 2 bilder på tårtorna vi hade i går:9, jag har gjort den med choklad. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela