Jennys pyssel & liv

Här kommer ni få ta del av mina största intressen virkning och pyssel. Men även mycket om mitt vardagsliv, vägen till vårat bröllop 2015 och mycket mera

Jag kan aldrig vara still!

Publicerad 2014-05-11 15:04:03 i Allmänt,

Jag är en sånn person som inte kan vara still för 5 öre, måste ha nått igång hela tiden. I går skulle vi bara ha en skön hemma dag och bara vara och umgås med varandra, men på eftermiddagen blir jag så himla utråkad så jag blev sur. Men till slut så släppte de och jag kom på vad jag ville göra, så nu är objekt måla om 2 bokhyllor igång, första är grundad och slipad i dag, nu får den torka lite.:) Meningen va att vi skulle åkt och köpt nya till vardagsrummet men detta blir ju billigare:).
 
Ikväll ska vi åka och hämta den nya tv bänken och en skåp till som vi köpt av albin och maria, dock är de svart hade helst sett i vitt men de går de med.:) kommer matcha dom andra svarta hyllorna vi har ståendes så:).
 
mats den stackaren får bara hänga med på mina upptåg, han vet hur grinig jag blir om jag inte får som jag vill;). 
 
Ne om jag ska ta och vila en stund innan jag ska hämta mats och åka till mamma och pappa och låna deras skåp bil, mats bil är helt opålitlig just nu, jag vägrar köra med den, vi bara går och väntar på att motorn ska skära ihop. 
 
Sen är de dags att jobba inatt igen, vart tog min ledighet vägen:o. 
 
 
Hylla grundmålad, ska byta ut baksidan på den till pandel. 
 
Är man grinig och inser att man har jordgubbar coh choklad hemma så tar man de och kryper ner i sängen och äter:) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela