Jennys pyssel & liv

Här kommer ni få ta del av mina största intressen virkning och pyssel. Men även mycket om mitt vardagsliv, vägen till vårat bröllop 2015 och mycket mera

Du och jag

Publicerad 2014-05-05 19:49:05 i Allmänt,

Sitter och kollar på lite olika hotell och spa men de finns så sjukt mycket olika och fina:). Men jag och jennie ska nog hitta nått som passar våran lilla wekend snart:). Gud va skönt de ska bli och komma bort e helg och bara vara igen:). Måste ju ta igen all tid mats har vart borta så;)
 
Det går sakta men säkert frammåt med min kofta och de kommer nog bli skit bra när den blir klar om siså där 6 månader eller nått:).
 
Lägger in en bild på mitt hår som mats syster fixade på mej i helgen:), blev rikigt bra, Tack snälla:).
 
Fy mina händer ser ut som jag vet inte vad, men dom blev så himmla torra nu när de va så torr luft ute.
 
 

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2014-05-06 01:04:06

Älskar bilden! Du är så snygg! <3

Mina händer ser likadana ut just nu, sprickiga och torra och röda :(

Svar: Tack :)<3 du är lika snygg du!, de är hemskt och gör så ont:( jag dränkte dom i salva så dom blev bättre ;)
rodtottenspysselochliv.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela