Jennys pyssel & liv

Här kommer ni få ta del av mina största intressen virkning och pyssel. Men även mycket om mitt vardagsliv, vägen till vårat bröllop 2015 och mycket mera

24 år

Publicerad 2014-05-02 14:16:52 i Allmänt, familjen, virkning,

Då blir man 24 år i dag:) fy vad tiden går fort:O tänk om ett år är jag 25 år och nästan gift<3. 
Min dag började på jobbet sen har jag försökt att sova, men de är inte så lätt när man väntar på att telefonen ska ringa, så vid halv 1 gick jag upp, strax efter ringde dom från Lindbloms blomsterhandel i falköping och sa att dom skulle komma och lämna ett blommogram.:) hade visserligen sagt till mats att jag ville ha ett blommogram nu när han inte är hemma. Tack älskling<3 dom var hur fina som helst.  Nu har jag ätit en bakelse från jobbet och förberette lite smått till tårtan som vi ska ha i morgon. Mamma kommer i kväll och äter lite mat med mej, vi båda är ju gräsänkor i kväll/ helgen, sen blir de jobb i natt igen. 
 
Igår körde jag syster till bussen så nu är hon i tyskland över helgen. sen la jag ihop tårtan och grejade lite innan jag la mej och sov i några timmar till. Vi grillade lite hemma hos mamma och pappa med, gott va de. 
 
Ska försöka hitta ett mönster på en fin kofta jag kan virka av garnet jag fick av mats i julklapp, fast måste nog köpa mer garn , kankse skulle ta mej en tur in till falköping i dag och köpa de:) en liten present till mej själv:). 
 
Började virka/ virkade klart en tony irving sjal i går med, i ett jätte fint garn från hemtex. 
Mönstret hittar ni här: http://www.wwab.se/news/TONYS_virkade_sjal.pdf
 
Vi kör lite bilder i slutet som vanligt:) 
 
 
Morfar agerar soffa framför tvn;) 
sjalen 
 
färdig sjal. 
elin åt oboy med elin mjölk ( mjölkfri mjölk:) 
 
go fika 
Mina underbara blommor <3
Tårtorna ihop lagda. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela