Jennys pyssel & liv

Här kommer ni få ta del av mina största intressen virkning och pyssel. Men även mycket om mitt vardagsliv, vägen till vårat bröllop 2015 och mycket mera

mats present och massa annat sköj:)

Publicerad 2014-06-06 11:33:16 i Allmänt,

Hap mats kom på mej eller inte mej utan kopplade datumen vi ska vara i väg och med nått evenemang på fb som någon lagt upp och luskade ut att vi ska åka till medeltidsveckan, förkortar de mtv hedan efter blir så lång att skriva annars:). 
 
Så nu vet han om de, men nöjd blev han hoppas jag:). jag håller på med lite grejer hemma hos mamma och pappa med in för mtv, men de är inget han får veta om än;). 
Men jag tänkte jag skulle beställa lite kläder till mej från urda så jag har nått att ha på mej;D.
Vi kommer bo på ett värdhus mitt i visby, de blir båten över. gud vad jag länktar dit, undrar vem de är som längtar mest, jag eller mats men jag tror nog de är jag inerst inne;D. 
 
Annars har de inte hänt så mycket, jobbar och jobbar, och virkar mellan varven, har börjat på yoda mössa till astrid, fattas nog bara öron på den men garnet är slut så de får bli ett senare projekt. 
 
Jo just de ja, vi va ute och cyklade mellan kinnarp och åsarp i förra veckan med, vi håller på med geochasing så jag, mamma, mats och morbror tog sig en cykel tur, rikigt gött väder och va skönt de va att cykla:). 
 
 
Igår när jag skulle vart ledig så ringde dom från jobbet vid 20 över 7 och undrade om jag ville hoppa in och jobba lite akut  för att hjälpa till med alla dessa tårtor till studenten, så jag var på plats en halvtimme senare och körde ett arbetspass på 7 timmar. va rikigt roligt att komma in och jobba ett pass på dagen, de är trots allt nästan 1 årsen jag gjorde de senast:D.
 
Ikväll blir de grillning hos farbror och sen börjar mats sitt nya jobba, vilket innebär att vi kommer träffas mer, då han går över till nattarbete igen;). 
 
slänger ut ett inlägg om bröllopsplanerna  snart med:). glömde av de lite sist. 
 
 
 
Vattenmelon tårta:) 
 
Natalie och elin på elins förskolaeavslutning:), regnade gjorde de:O
Cykel turen;D 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela