Jennys pyssel & liv

Här kommer ni få ta del av mina största intressen virkning och pyssel. Men även mycket om mitt vardagsliv, vägen till vårat bröllop 2015 och mycket mera

Ett dygn.

Publicerad 2014-06-16 19:34:33 i Allmänt,

I lördags efter jag slutat jobbet drog jag upp till norrköping för att hälsa på patrizia och andreas:) och emma kom med tåget från uppsala:). 
Vi åkte och åt glass på smultronstället i söderköping, kan verkliegn rekomendera de stället, hur gott som helst och bra glass:). sen drog vi och handlade lite mat. Jag var jätte trött då jag bara sovit 20 min på tåget men sen så fick jag sova lite. När jag började bli lite människa igen så började vi planera klass festen vi ska i november:D hoppas så många som möjligt kommer. 
 
I går va vi och köpte lite grejer coh sen åkte jag och emma åt var sitt håll med tåget. Tack för en mysig helg:D
 
Mats kom och mötte mej i nässjö så vi åkte in till jnköping och åt lite mat innan vi åkte hem så jag kunde sova lite innan de var dags för jobb igen:D. 
 
 
Snake som aldrig vill gosa , kom och la sig hos mej häromdagen:)<3
 
Mammas katt skrollan överlycklig över att gått katt mynta av lill matte:)
 
Min glass:D
 
Tetris har lärt sig att matte jobbar natt så då kan man ta henne sida i sängen och bre ut sig;D
 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela