Jennys pyssel & liv

Här kommer ni få ta del av mina största intressen virkning och pyssel. Men även mycket om mitt vardagsliv, vägen till vårat bröllop 2015 och mycket mera

Uppsala

Publicerad 2014-04-23 17:40:52 i Allmänt,

Nu har jag äntligen kommit fram till uppsala, har träffat emma en sväng med:).
Men fasen vad seg man blir av att åka så långt , även om man åker tåg.
Så de blev en liten snabb träff med henne åt lite frosen yoghurt och en korv,:) nu ligger jag på hotellet och bara slappar , men ack så gött.
I morgon blir de att bara gå och strosa runt på stan hela dagen och sen äta nått gott på kvällen.:)

Nep slappa och virka sen kommer jag nog somna tidigt ikväll:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela