Jennys pyssel & liv

Här kommer ni få ta del av mina största intressen virkning och pyssel. Men även mycket om mitt vardagsliv, vägen till vårat bröllop 2015 och mycket mera

Apr. 25, 2014

Publicerad 2014-04-25 10:16:21 i Allmänt,

Sitter på tåget i uppsala och väntar på att de ska avgå mot Stockholm och hem.
Har varit en underbar resa, skönt att bara få bry sig om sig själv lite.:)
hotellet var helt okej.
I går va vi ute och bara gick om kring hela dagen runt om i uppsala och åt glass och god mat:). Vi måste ses snart igen emma:)♡.
Men nu saknar jag både tetris, snake och Mats♡
undra vem som blir mest glad att se mej, om jag känner tetris rätt ,kommer jag få en ordentlig utskällning av honom hur elak matte kan vara att bara lämna honom hemma helt själv med husse och snake och efter de kommer de bara bli massa mys hela kvällen:)♡.
Nu börjar tåget rulla så är väll hemma om drygt 3 timmar i skövde, :) sen ska jag fixa lite grejer innan jag är hemma på hagaborg:).






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela